זייבן ואחרים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' פלג שלום, רציתי לדעת האם קיימת בעייתיות עם נטילת זייבן בשעה שנוטלים גם גלולות מסוג הרמונט? ודבר שני - באתר כתוב שאין סכנה עם שתיית אלכוהול בעת השימוש בתרופה בעוד שבעלון התרופה חל איסור על שתיית משקאות אלכוהוליים. מה נכון או יותר נכון - מה מותר? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, אין בעייה לשימוש בזייבן ובגלולות שציינת. לגבי שתיית אלכוהול - ההנחייה לא לשתות משקאות אלכוהוליים. במידה ויש חריגה קטנה ובכמות שתייה מתונה, הסיכון אינו רב ולכך הייתה הכוונה. בכל אופן, ההמלצה שלי לא לשתות משקאות אלכוהוליים בזמן לקיחת הזייבן. בהצלחה, איה