לוקח זיבן ולא נגמל
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ,אישי נוטל את התרופה זיבן מזה 7 שבועות ולא נגמל לגמריי מהסיגריות הוא ירד מ2 חפיסות ביום ל3/4 חפיסה ביום . האם יתכן שעליו הזיבן לא השפיע ? מה עליו לעשות במקרה שזה יצלח?
שלום אילנית, תרופ הזייבן אינה תרופת פלאים, עול מנת להצליח בגמילה יש להשקיע מאמץ. הזייבן ממתנת סמפטומי הגמילה, מורידה הדחף לעשן וממתנת עלייה במשקל. יש לתרגל ירידה בכמויות ולקבוע יום הפסקת עישון ממנו ואילך לא מעשנים. מכיוון ואישך עישן כמויות גבוהות של עישון, המלצתי להמשיך הטיפול בזייבן מעבר ל -120 הטבליות, לחודש נוסף. כמובן, סיוע מקצועי של מומחה גמילה מעישון מסייע מאד ומעלה שיעורי ההצלחה באופן משמעותי. בהצלחה, איה