ניקוטינל
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפסקתי לעשן לפני כשבועיים לאחר 25 שנות עישון, 25 סיגריות ביום. בעקבות התקפי גמילה קשים התחלתי ללעוס ביומיים האחרונים מסטיק ניקוטינל, 4 מ"ג. מאז יש לי סחרחורות, כובד בראש ובגוף, עצבנות ועייפות גדולה. רציתי לדעת אם אלו תופעות סבירות, האם עלי לקנות חבילה של 2 מ"ג או למצוא תחליף אחר להפסקת עישון. בתודה, דנה
שלום דנה, אני שמחה על הצטרפותך למעגל הלא מעשנים - לאחר הרבה שנות עישון! הסמפטומים שציינת קשורים לתסמיני הגמילה הפיזיים שאת עוברת. להקלתם תוכלי להעזר בתחליף ניקוטין אחר והוא המדבקות וגם לשלב זאת עם מספר מסטיקים, אך תמיד אני ממליצה על שימוש ב - 2 מ"ג בלבד. ישנם עזרים תרופתיים אחרים שיכולת להעזר בהם כגון תרופת הזייבן. סיוע מקצועי מסייע מאד בחלק ההתנהגותי-נפשי של הגמילה מעישון. בהצלחה, איה