זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. לקחתי את כדור הזייבן הראשון שלי אתמול בערב ובמקביל סיימתי את קופסת הסיגריות בהחלטה שעם הכדור אני מפסיקה. כשנכנסתי לפורום ראיתי שבהרבה הודעות את חוזרת על ההמלצה של להוריד כמויות במשך שבוע שבועיים ואז להפסיק. האם אני פוגעת בסיכויי הגמילה כשאני מנסה להפסיק בבת אחת? אציין שאני בת 26 מעשנת מגיל 14 בערך קופסא ליום, ומעולם לא ניסיתי להפסיק.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שחר, הדרך המומלצת היא להמשיך לעשן וליטול את התרופה, לתרגל ירידה בכמויות ולקבוע יום הפסקת עישון לאחר 7-14 יום מתחילת נטילת התרופה. אך, במידה ואת בשלה והתחלת בתהליך ואת מצליחה, תתמידי בכך. בהצלחה, איה