הפסקת עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שנה הפסקתי לעשן (20 סגריות ביום במשך 30 שנה) ללא עזרה של כדורים בתקופה האחרונה אני מרגיש צורך בסיגריה שאלתי האם זה מצב טבעי .ומה ניתן לעשות?
שלום אבינועם, ברכותי על ההצלחה בתהליך הגמילה. את החלק הקשה עברת. מה שציינת טבעי בהחלט. עליך להבין כי מדובר בהתמכרות, ולכן צורך בסיגריות יכול להתעורר גם לאחר תקופה ארוכה מהפסקת העישון. מצד שני, העוצמה חלשה יותר והמרווחים ארוכים יותר. לאחר שנה, הצלחת הגמילה קשורה ל"מניעת נפילות", כלומר לא להתפתות לעשן . סיגריה אחת עשויה לדרדר את כל המצב לקדמותו. התמד בתהליך, ואני מקווה שאתה נהנה מנצחון על התלות. בהצלחה, איה