זייבן בפעם השניה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשנה נטלתי זייבן והפסקתי לעשן ל - 4 חודשים. לפני כחודש וחצי החלטתי לנסות שוב אבל הפעם משום מה כבר סיימתי חפיסה שלמה ועדיין אין השפעה, עד כמה שזכור לי בפעם הראשונה הגשתי ירידה בכמות הסיגריות לאחר שבועיים אולי זה בגלל שזו הפעם השניה? אשמח לקבל תשובה כי את בית חולים אסף הרופא במספר טלפון שמפורסם בקופסא אי אפשר לתפוס כל הזמן תפוס
שלום זקלין, אין קשר לעובדה שאת נוטלת את התרופה בפעם השנייה. כל גמילה שונה מקודמתה וקשורה לגורמים שונים. על מנת להצליח בתהליך, עליך להוריד את כמויות העישון כבר עכשו ולקבוע יום הפסקת עישון. עיקר ההשפעה של הזייבן תבוא לידי ביטוי. אל תתיאשי ותתקדמי בתהליך. בהצלחה, איה