גמר טיפול בזייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפסקתי לעשן תוך נטילת כדורי זיבן וכעת הסתיימו החודשיים. שאלתי-כבר יומים שאני לא לוקחת את הכדורים ואני מרגישה חולשה נוראית בגוף ודיכאון. האם יתכן שזה מהפסקת התרופה? תוך כמה זמן אני אמורה "להתישר"?
שלום שלי, לתרופת הזייבן אין פוטנציאל התמכרות ולכן אין צורך בירידה הדרגתית בסיום הטיפול. החולשה והדכאון קשורים לסימפטומי הגמילה הפיזיים והנפשיים המתאימים לשלב הגמילה בו את נמצאת. עם התקדמות התהליך הדברים מתמתנים ומשתפרים. עליך להעזר בסבלנות. במידה ועישנת שנים רבות וכמויות עישון גבוהות (שתי חפישות ומעלה), ניתן לשקול להמשיך הטיפול בזייבן לעוד חודש. בהצלחה, איה