הסכנות במסטיק ניקורט
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב האם שימוש במסטיק ניקורט 2 מ"ג (כ 20 "קוביות"ליום ) לאורך זמן מהווה סכנה לבריאות? אלו סכנות יש בו? אני צורכת אותו כבר 18 שנה. האם הוא עשוי לגר מצפה לתשובתכם דנה
שלום דנה, השימוש במסטיקים המכילים ניקוטין הינו לזמן מוגבל בלבד! המטרה להתרגל בהדרגה לניקוי הגוף מהניקוטין בשלבי הגמילה הראשונים. ההמלצה להעזר בכך למשך 2-3 חודשים ולא בכמויות שציינת. למעשה, נגמלת מהרגל עישון הסיגריות, אך כרגע את מכורה לחומר הממכר שהוא הניקוטין. הניקוטין הינו סם מעורר המשפיע על מערכת העצבים המרכזית וגורם לנזקים מצטברים. המלצתי היא להתחיל להוריד את כמויות המסטיקים בהדרגה, עד להפסקת השימוש לחלוטין. הצלחת להגימל מהרגל העישון, וכדאי מאד להשלים את התהליך במלואו. בהצלחה, איה