נטילת זייבן כשבוע וחצי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחא שבוע וחצי של לקיחת זייבן לא מרגישה שום הפחתה בצורך לעשן..הזייבן גורם לי לרעד בידיים, האם זה יעלם ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נדה, תרופת הזייבן מסייעת בתהליך הגמילה ועיקר השפעתה עם התקדמות התהליך. עליך לתרגל הורדת כמויות ולקבוע יום הפסקת עישון. לגבי הרעד בידים - כמו לכל תרופה, גם לזייבן תיתכנה תופעות לוואי. רעד בידים אינה תופעה שכיחה ויתכן ואינה קשורה. במידה והתחלת לתרגל ירידה בכמויות העישון, ניתן ליחס זאת לתסמיני גמילה פיזיים. אם לא יחול שינוי או שתהיה החמרה, עליך לפנות לרופא המטפלץ. בהצלחה, איה