הפסקת הזייבן באמצע הטיפול
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני בן 23 וכבר חודש אני לא מעשן. לפני 10 ימים סבלתי מגירוד נוראי בכל הגוף, דיברתי עם הרופא שךי והוא אמר לי להפסיק לכמה ימים. אני כבר שבוע ללא הכדור ואני לא מרגיש שאני צריך אותו. האם כדאי לחזור לטיפול? אני קצת מפחד שהגירודים יחזרו. תודה רבה.
שלום ערן, ברכותי על חודש של חוסר עישון! ההנחייה הרפואית היא ליטול את מלוא הטיפול למשך חודשיים, זאת על מנת להגיע למלוא האפקט של התרופה. לא ברור מקור הגרוד ולכן, אני ממליצה לך לנסות את הטיפול שוב ולראות איך אתה מגיב. בהצלחה, איה