תרופת זיבן ותופעות לוואי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני לוקחת זיבן כבר שבועיים והורדתי כבר לרבע מהכמות שהייתי מעשנת (עישנתי קופסא ליום). אבל שמתי לב שמאז שהתחלתי, הופיעו לי אקנה על הפנים... זה קשור? התופעה הזו מוכרת? האם כדאי שאפסיק לחלוטין את התרופה...? תודה ! מ.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, כמו לכל תרופה, גם לתרופת הזייבן תיתכנה תופעות לוואי. אקנה אינה תופעת לוואי מוכרת ושכיחה. להערתי, הקשר נסיבתי בלבד ואינו מקורו בזייבן. במידה והתופעה קלה, אני ממליצה לך להמשיך בטיפול. במידה ותחול החרפה, תפני לרופא המטפל לצורך אבחון סיבת האקנה והמשך טיפול כולל. בהצלחה, איה