סיום טיפול
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשעה טובה ודי מוצלחת היום בערב אני מסיים את שני חודשי נטילת הכדורים. אחד הדברים שהיו לי הכי קשים במהלך החודשיים הללו היה האיסור לשתות אלכוהול (למרות שחטאתי פה ושם). השאלה היא כזו: כמה זמן אורכת התפוגגות החומר הפעיל של הזיבן? או בצורה פרקטית יותר: מתי אפשר לחגוג את הפסקת העישון באמצעות בקבוק יין בלי לחשוש? כמו כן, כמה זמן בערך יחזור הגוף לתפקודו הרגיל ללא תופעות לוואי? תודה
שלום, אני מברכת אותך על התקדמות התהליך, התמד בכך!!! תמתין עם ה"חגיגה" עוד קצת. סינון התרופה אורך כשבוע מסיום לקיחתו. תופעות הלוואי של הגמילה (הנפשיות והגופניות) תמשכנה גם בחודשים הקרובים. יחד עם זאת, המרווחים ועוצמות הרצון לעשן יתמתנו ויחלשו. בהצלחה, איה