הפסקתי לעשן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום, לאחר שמונה ימים של לקיחת זייבן, זהו היום הראשון ללא הדבר הארוך והמגעיל הזה, זה שמסריח את הבגדים, את הפה, השיער ואת הבית, זה שבגללו אני משתעלת ונושמת עם מוסיקה תמידית, זה שלמרות כל החסרונות הללו עולה כל כך הרבה. מהבוקר אינני מעשנת (התעוררתי ב 7.30 ) הקפה ושגרת הבוקר עברו בהצלחה. ולמרבה הפלא כלל לא קשה לי, מידי פעם ישנו צורך קל לעשן שחולף מהר. אני גאה בעצמי !!!!!!!!!!!!!!!!!!! אך לא יזיק מעט עידוד. ההרגשה נפלאה, בקרוב אצלכם, ובהצלחה לכל מי שכבר בתהליך.
שלום אוסנת, כל הכבוד! כל מה שציינת כל כך נכון והיתרונות של הפסקת העישון הם רבים. ככל שיעבור הזמן, התגמול של הצלחת התהליך והנצחון על התלות יתחזקו. תתמידי בתהליך! בהצלחה, איה
בוקר טוב אני בן60 ומעשן 3 קופסאת ביום יש לי הרגשה גופנית לא טובה הזרעות והיריחים כואבות אני מבקש הדרחה בנושה טודה בני