זיבאן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני נוטל זיבאן כבר 10 ימים ובינתיים החשק לעשן נשאר בדיוק כמו לפני שהתחלתי איתו. תאריך היעד שלי הוא 1.6.2005, זה עוד 4 ימים. ככה זה עובד? או שהכדור הזה לא מתאים לי. תודה דני
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דני, תרופת הזייבן אינה "תרופת פלאים" שתבצע עבורך את תהליך הגמילה. התרופה מסייעת מאד במיתון סמפטומי הגמילה, בירידה בדחף לעשן ובמיתון העלייה במשקל. עליך להתקדם בתהליך, כלומר להוריד כמויות ולקבוע את יום ההפסקה כפי שעשית. את השפעת התרופה תחוש אז במלוא העוצמה. בהצלחה, איה