41 יום ללא עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר 10 שנות עישון כבדות (2 חפיסות ליום בתקופות טובות). בעזרת הזיבן הפסקתי לעשן. רציתי לחלוק כמה דברים מנסיוני בתקופה זו: א. הדיכאון נורמלי, אל תתיאשו זה עובר עם הזמן. חשוב לזכור שזה לא ממש אמיתי... ב. בהתחלה לא יכולתי לסבול את המחשבה שאני לא אעשן יותר, עד שהחלטתי שאני לא מתעסקת בזה. כשקשה לי אני מחליטה שאם יהיה כל כך גרוע אז מחר נראה מה הלאה, היום בכל אופן, אני לא אעשן. פשוט תעבירו יום ביומו. בהצלחה לכולכם.
שלום, תודה על דברי העידוד. מקוה שאחרים ישאבו מכך עידוד. התמידי בתהליך. איה