שאלה חשובה מאוד!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני עורכת עבודה בסטטיסטיקה בפסיכולוגיה (תואר ראשון) ואחת ההשערות שלי היא "שאנשים בעלי מוקד שליטה פנימי יפגינו רמת הצלחה גבוהה בגמילה בעזרת מדבקות נגד עישון לעומת אנשים בעלי מוקד שליטה חיצוני" הבעייה שלי היא שאני לא מצליחה למצוע על זה חומר ורציתי לדעת האם יש פה מישהו שיכול לעזור לי בזה, איזה שהו מאמר , מחקר , או סתם קטע שיחזק את ההשערה שלי. אני אשמח אם תענו לי בהקדם:)
כתוצאה מחשיפה לעישון פסיבי נהיתי אלרגי לריח סיגריות אני מבקש מידע על הנושא
שלום בן, נזקי העישון הפאסיבי (הכפוי) ידועים. מי שנמצא על יד מעשן, בחדר סגור, מעשן כ -20% מחומרי העישון. לכן, בהיותך על יד מעשנים, ספגת את החומרים המתפזרים בזמן העישון, כולל הריח הנלווה. על מנת לשמור על בריאותך, המנע מלהמצא על יד מעשנים, ושמור על זכותך לשאוף אוויר נקי. איה