זייבן נגד ריטלין ויחדיו
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בן 21, מעשן כבר 10 שנים כ20-30 סיגריות ביום (לצערי...) יש לי ADD וכרגע אני סטודנט. בגלל קושי בריכוז, קיבלתי ריטלין. רציתי לדעת אם אפשר לקחת זייבן בזמן שלוקחים ריטלין, כי לפי מה שהבנתי, שניהם מאותה המשפחה (אפמיטמינים(יכול להיות שאני טועה.. רוב הסיכויים)). כבר ניסיתי המון דרכים להפסיק לעשן, ללא הצלחה. עוד דבר, האם יש קשר בין אנשים עם ADD להתמכרות לסיגריות או התמכרויות בכלל? אדם
שלום אדם, אין בעייv לשלב בין זייבן ובין ריטלין. התרופה מומלצת ומסייעת מאד בגמילה. יש סיבות וגורמי סיכון שונים לשימוש בסמים ובתוכם המרכיבים החברתיים והנפשיים הם המשמעותיים. בהצלחה, איה