איה שלום,
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כבר יומיים לא מעשן ורציתי לדעתת אם הפעילות הגופנית שלי והנשימה שלי יחזרו למצבם הקודם אם אמשיך כך..(בלי הסיגריות) אפילו דברים הכי בסיסיים כמו לעלות מדרגות או שהפגיעה שכבר גרמתי לעצמי בלתי הפיכה??? תודה, אמיר...
שלום אמיר, כל הכבוד, התמד בכך! בהתחשב בגילך הצעיר ובשנות העישון שלך עד כה, אין ספק כי הגוף שלך יפצה עצמו על נזקי העישון והדברים הינם הפיכים. זו הסיבה שממליצים על גמילה מעישון ויפה שעה אחת קודם. תפקודי הנשימה משתפרים כבר לאחר כשבועיים ןתרגיש במהרה את השיפור בכושר הגופני שלך. הכי חשוב לא להתפתות לחזור לעשן, סיגריה אחת עשויה לדרדר את כל התהליך. בהצלחה, איה