הצילווו
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח לרינגוסקופיה. לאחר עישון של כארבעים שנה. כשלאחרונה הגעתי לכמות של 60-70 סגריות ביום. לוקחת זה 6 ימים זיבן. כשהפסקתי לעשן לפני יומיים. מרגישה שמוכנה להרוג בשביל סגריה. מה עושים?????
תמי שלום!! עושה רושם כי הפחת את כמות הסיגריות מהר מידי עוד בטרם כדור הזייבן הגיע לשיא השפעתו (4 ימים לאחר התחלת טיפול). בעצם הינך חווה כעת אפקט גמילה לפני שהכדור מסוגל למנוע זאת. תופעות אלו בד"כ חולפות תוך מספר ימים במידה ותתמידי בנטילת הזייבן. מציע לא להמשיך ולהפחית את העישון למשך 4 עד 5 ימים ולקבוע את יום הפסקת העישון קרוב יותר לשבועיים לאחר התחלת הטיפול בזייבן. ממליץ לפנות לרופא המטפל להשלמת תהליך הגמילה. בהצלחה , אשמח לשמוע שהצלחת נוה