קצת עידוד
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לקחתי זייבן במשך 4 שבועות בלבד. מאחר וכבר רציתי לחזור ולבלות עם חבריי ולשתות אלכוהול. ולא יאומן, כנראה ש4 שבועות הספיקו לי. ואיני מעשנת כבר חודש ושבוע. אין לי את תסמיני הגמילה, כפי שהיו כשניסיתי להפסיק לעשן בלי זייבן. והכל נפלא. חוץ מזה שאני עדיין חושבת שהחיים יפים יותר עם סיגריות. אבל אולי גם זה יעבור עם הזמן. בקיצור למי שרוצה להפסיק לעשן, זו ממש תרופת פלא. בהצלחה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מירה, אנ מברכת אותך על הצלחתך, התמידי בכך. מקוה שאחרים יתעודד מדבריך ויראו כי הגמילה אפשרית. איה