תרופת זיבן לא מועילה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת זיבן כ 4 שבועות. אמנם לא הסבירו לי בבית מרקחת שיש לקחת את 2 המנות בהפרש של כ 8 שעות והייתי לוקחת את שתיהן בבת אחת. הבעיה היא שהתרופה לא השפיעה בכלל , האם יש טעם להמשיך לקחת את התרופה עוד חודש או שהסיכוי שתהיה השפעה כבר אפסי?
שלום, יש להקפיד על דרך הלקיחה של הזייבן וחבל שהאינפורמציה שקבלת לא הייתה נכונה. הקפידי על לקיחת שתי טבליות בהפרש של שמונה שעות ולא יאוחר מהשעה 4-5 אחה"צ (למניעת עוררות). יש להקפיד על לקיחת כל הטיפול למשך 7-9 שבועות (120 טבליות). יחד עם זאת, עליך לזכור כי לא מדובר בתרופת פלאים וכי עליך להשקיע בתהליך הגמילה. יש לתרגל ירידה בכמויות העישון ולקבוע יום הפסקת עישון, ממנו ואילך לא תעשני יותר. הנסיון מוכיח כי התרופה יעילה ואני ממליצה לך להמשיך בכך ולתכנן את המשך התהליך. בהצלחה, איה