אלכוהול וזיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התחלתי לקחת זיבן לפני שבוע וחצי ואני לקראת יום ההפסקה, כולי תקווה שזה יצליח אבל שאלתי היא אחרת. בעלון המצורף בקופסה של הכדורים כתוב שאסור לשתות אלכוהול בזמן טיפול, כמה זה מחייב ומהן התופעות במידה וישנם. אני רגיל לשתות בסופי שבוע (יין אדום,וויסקי,ודקה) בכמות שאינה עולה על הסביר
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אודי, ההנחייה היא להימנע משתיית אלכוכול בזמן נטילת תרופת הזייבן וכדאי להשמע להוראות. שתייה מתונה ביותר בסוף השבוע לא תגרום לנזק אך זאת תוך הקפדדה על המינון! תופעות הלוואי לא ברורות דיין ולכן ההמלצה להימנע מכך. בהצלחה, איה