זייבן והשמנה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני רק בתחילת התהליך וכבר העתיתי קילו למרות שאכלתי אפילו פחות מקודם. האם הסיגריות ללא קשר לכמות האוכל גורמות לנו להרזות. ציינת שספיגת האוכל על ידי הקיבה טובה יותר עם ניקוי הגוף ממרכיבי העישון.האם זה אומר שאשמין, גם אם לא אוכל כמות גדולה יותר. בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דורית, עיקר העלייה במשקל היא עקב מרכיבים התנהגותיים שניתנים לשליטה. במידה ותשמרי על הרגלי האכילה שלך, תתמידי בפעילות גופנית ותרבי בשתיית מים - לא צפויה עלייה. עלך להעזר בסבלנות! בהצלחה, איה