היום החמישי נגמר
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביומיים האחרונים אני לוקחת 2 כדורי זיבן ליום, לפי ההנחיות ועברתי לעישון של 2 סיגריות ביום. ירידה בכמות מ-10 אני מרוצה אבל חוששת לקבוע תאריך לפרידה הסופית מהסיגריות. גם את הסיגריות האחרונות הרגשתי שאני רק מדליקה ולא ממש מעשנת ואני מבינה שזהו הרגל שקשה להפסיקו. אני מקווה שביום חמישי לא אעשן יותר! התמיכה בפורום נהדרת! כל הכבוד.
שלום נעה, היום יום חמישי! איך התקדמת? מקוה שהצלחת במשימה של יום הפסקת עישון. ככל שיעבור הזמן התהליך יהיה קל יותר! בהצלחה, איה
התחלתי לקחת 1כדור זייבן הראשון ובמשך 8 שעות לא עישנתי והרגשתי סחרורות האם זה חלק מהשפעתו של זייבן
שלום דניאל, אחת מתופעות הלוואי האפשריות של הזייבן היא סחרחורת אך ניתן לייחס הסחרחורת לסמפטומי הגמילה הפיזיים מניקוטין. אני מציעה לך להעזר בסבלנות ולהמשיך בטיפול ולראות באם חל שיפור. אשמח להתעדכן. בהצלחה, איה