לא מצליחה לרדת בכמות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי לקחת זייבן לפני 4 ימים על פי ההוראות הבנתי שצריך לרדת בכמות, אך אני תקועה על אותן 6-7 סיגריות ליום כמו שעישנתי תמיד. לא הרבה אבל חייבת.מכורה. מתי אמורים להתחיל להרגיש את ההשפעה החיובית של הזייבן ?
שלום בשי, ציינת שאת מכורה וצדקת, 6-7 סיגריות משקפות בעיקר את ההתמכרות הנפשית התנהגותית ופחות את ההתמכרות הפיזיולוגית לניקוטין. ולכן, התרופה לא תעשה עבורך את כל העבודה הקשורה בתהליך הגמילה! עליך להכין תוכנית פעולה לירידה הדרגתית ולקבוע יום הפסקת עישון ממנו ואילך לא תעשני יותר. ההתחלה תהיה יותר קשה, אך לאחר מכן התגמול הוא עצום. בהצלחה, איה
שלום רב אני התחלתי לקחת זייבן לפני שישה ימים ירדתי בכמות באופן מינימלי ובנוסף אני עם התקן מירנה ולא היה לי כמעט מחזור ומאז שהתחלתי עם הזייבן יש לי דימום האם זה בסדר ומה לעשות. בתודה מראש דורית