זייבן ואלרגיות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לא מעשן כבר 17 יום בעזרת הזייבן(מה שמצחיק הוא שהיום השלישי מיום התחלת השמוש היה היום הראשון ללא עישון), לפני כחצי שנה כולי נתמלאתי פריחה(לא יודע ממה), הסמפטומים של אותה אלרגיה חוזרים לי כל ערב, מלפני שלושה ימים אני כל הזמן מתגרד כל בוקר אני קם עם עוד סריטות וחבלות, מה גם שאני מתעורר כ-שעה וחצי לפני השעון. מה עושים? בשבת בבוקר החלטתי שאפסיק עד שאבין מה קורה פה.....
שלום אלון, אני לא בטוחה כי האלרגיה מקשורה ללקיחת הזזייבן בפרט שסבלת מכך לפני כחצי שנה. בכל מקרה, עליך לבדוק עם הרופא המטפל את סיבת האלרגיה. מכיוון ואתה לא מעשן, אני מקוה שתתמיד בתהליך, למרות הקשיים שנוצרו. בהצלחה, איה