הפסקת עישון בעידוד נרגילה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 26, לפני כחודש וחצי החלטתי על הפסקת עישון (קופסא ביום 7 שנים) במכה אחת, תוך כדי עזר בשימוש בנרגילה כשיש דחפים גדולים לסיגריה. יצא שהצלחתי להפתר ממנהג הסיגריה (עד כה), אך עדיין קשה לי להפסיק עם הנרגילה. שאלתי היא כזאת. האם ההשלכות הם שברגע שאפסיק את השימוש בנרגילה (בערך פעם ביום) יחזור צורך חזק לעישון סיגריה? חשוב לציין, שלשמחתי אני ממש סולד מריח סיגריות בשלב זה. אשמח לתשובה ופירוט של ההשלכות. תודה
שלום דורון, עישון נרגילה אינה הדרך הנכונה לגמילה מעישון! מדוע להמיר התמכרות בהתמכרות? בנרגילה יש גם טבק שהוא החומר הממכר, חד תחמוצת הפחמן וכ'. הנרגילה אינה תמימה כפי שפעם היה נהוג לחשוב. עליך להוריד את תדירות עישון הנרגילה ולא להתפתות לעשן סיגריות, אחרת תחזור במהרה לכמויות העישון הקודמות שלך. בהצלחה, איה