נקי שנה וחצי אבל מרגיש על הפנים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איה שלום, בן 42, בריא בד"כ. הפסקתי לפני שנה וחצי בעזרת זיבאן. מאז שהפסקתי לעשן אני "חייב" לעסוק בספורט. אחרי הספורט אני מרגיש "היי" מזה מס' חודשים אני לוקח פאקסט בעצתה של פסיכיאטרית. חוץ מזה, בעבודה אין לי חשק לכלום. מה קורה לי ?
שלום ארי, אתה מתמיד בתהליך כבר הרבה זמן - ברכותי! אני מקוה שאתה מרגיש סיפוק ואת היתרונות הרבים של הפסקת העישון. בזמן פעילות גופנית, מופרש חומר טבעי ששמו אנדורפין. החומר גורם להנאה, כיף ושיכוך כאבים. אנשים שמתמידים בעיסוק בפעילות גופנית מרגישים תחושות אילו ובזמן הפסקת פעילות הדבר מאד חסר. אתה אימצת שתי התנהגויות בריאותיות: הפסקת העישון ופעילות גופנית ויש לכך חשיבות רבה. לגבי תחושות הדכאון וחוסר החשק, איני יודעת מה מקורם ולא הייתי משייכת זאת לתהליך הגמילה כי חלף כבר זמן רב. אתה נמצא במעקב וטיפול רפואי ושם עליך לקבל תשובות . בהצלחה, איה