הפסקת עישון בעזרת זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני קרוב לשנתיים השתמשתי בכדורי זייבן כדי להפסיק לעשן. תוך כ-10 ימים לא רציתי יותר לעשן והפסקתי לקחת הכדורים. לא עישנתי במשך כשנה וחצי. לצערי, נגררתי חזרה לעישון וכשניסיתי להשתמש פעם נוספת בזייבן, לא הצלחתי. אשמח לדעת מה הסיבה ואם כדאי לנסות שוב? תודה, מ ו ס י .
שלום מוסי, אין ספק שכדאי לנסות שוב בניסיון לשחזר את התהליך המוצלח הקודם של הגמילה. הוכחת יכולת להיגמל וגם למדת בדרך הקשה כי סיגריה אחת בלבד עשויה להוביל לנקודת ההתחלה. סיוע מקצועי מסייע מאד ומעלה שיעורי ההצלחה. אני ממליצה להתחיל הטיפול, לתכנן הורדת כמויות ולקבוע יום הפסקת עישון. בהצלחה, איה