הפסקת עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת את הזיבן שבוע יש לי בחילות נוראיות וכאבי ראש האם זה נורמלי? דבר שני אני עדיין מעשנת כרגיל למרות הבחילות, האם אני פשוט צריכה להמשיך את הטיפול ולחכות לתוצאות? אני לוקחת את הכדור בהפרש של 10 שעות זה בסדר?
שלום סיגל, לכל תרופה יש פוטנציאל לפיתוח תופעות לוואי וכך גם לזייבן. תתכנה בחילות סחרחורות ובדרך כלל הדברים מתמתים עם הזמן או חולפים. חשוב להקפיד על דרך הלקיחה, הפרש של שמונה שעות ולא יאוחר מהשעה 4-5 אחה"צ למניעת עוררות. חשוב להתקדם בתהליך להוריד כמויות ולקבוע יום הפסקת עישון. במידה ולא יהיה שיפור בתחושותייך, יש להתייעץ עם הרופא המטפל. אשמח להתעדכן. בהצלחה, איה