זייבן ורופא שיניים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ביום ה-9 והכל הולך טוב ויפה עם הכדור. אני צריכה לעקור שן אצל רופא השיניים, עם הרדמה וגז צחוק (אני מאוד פחדנית ואם אני לא ממש מסטולה הרופא לא יכול לטפל בי). השאלה היא האם הזייבן לא מפריע לזריקת ההרדמה? והאם אלו לא חומרים המתנגשים ? ומה לגבי הגז צחוק ? אני לא יכולה לדחות את טיפול השיניים לסוף הגמילה כי כבר ממש כואב. ועוד שאלה היא האם אחרי העקירה הזייבן לא מגביר את תחושת הכאב ? ובאילו כדורי הרגעה אפשר להשתמש אחרי הטיפול..? תודה מראש.
שלום גל, אין בעייה ללקיחת הזייבן ולעבור את הטיפול התרופתי אצל רופא השיינים. לגבי תרופת הרגעה הקשורה לטיפול לאחר עקירה, רצוי לקבל המלצות מרופא השיניים או מהרופא המטפל. בהצלחה, ועקירה יחסית קלה. איה