הפסקה לקחת זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לדוקטור, אני בן 28 ועישנתי 12 שנה התחלתי לקחת זייבן לפני חודש וחצי, והפסקתי לעשן אחרי יומיים, מאז שאני לוקח את התרופה לא בא לי לעשן, סיגריות דוחות אותי, ניסיתי אפילו לעשן בכוח ולא יכלתי לסיים את הסיגרייה(איך לא חשבתי לקחת את התרופה לפני חמש שנים?!!), אני עושה המון ספורט וירדתי במשקל אפילו. בקיצור אני מרגיש נפלא. ועכשיו לפחדים, אני מפחד להפסיק לקחת את התרופה, שאולי פתאום יחזור לי החשק לעשן.האם יש סיבה לחששות שלי? וכמה אנשים חזרו לעשן אחרי שהפסיקו את הטיפול התרופתי?
שלום רפי, ברכותי על התהליך המוצלח וניכר כי אתה מרוצה מאד! התמד בכך! לזייבן אין פוטנציאל התמכרות ובסיום הטיפול אין עליה ברצון לעשן. אין לך מה לחשוש. התרופה נתנת על פי ההתוויה הרפואית לפרק זמן של 7-9 שבועות. בהצלחה, איה