אני רוצה להגמל אך נורא פוחד מרגע ההתחלה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן חמישים ומאוד רוצה להגמל אך קשה לי מאוד להתחיל את תהליך הגמילה אני מעשן עשרים סיגריות ביום מה עלי לעשות מי יכול לעזור לי בבקשה מכם
שלום יוסל, ההחלטה להפסיק לעשן אינה קלה בעיקר לאחר הרבה שנות עישון. יחד עם זאת, החלטת להפסיק ולכן עליך להתחיל את התהליך. ממליצה לך לפנות לסיוע מקצועי ולהעזר בתחליפים תרופתיים (זייבן, תחליפי ניקוטין). באופן פרקטי, הסיוע בתחליפים ממתן סמפטומי הגמילה בהעדר הניקוטין והדבר מסיע מאד. תרופת הזייבן גם מדכאת הרצון לעשן וממתנת העלייה במשקל. יש להתחיל הטיפול, להוריד כמויות ולקבוע יום הפסקת עישון (לאחר 7-14 יום מתחילת הטיפול בזייבן). רבים אחרים מצליחים וגם הם התחילו עם הרבה חששות. בהצלחה, איה