גמילה מעישון הפסקתי אבל.....
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני לא מעשנת כבר 7 חודשים .הפסקתי אחרי זריקה . העלתי במשקל כ4 ק"ג והרבה פעמים אני עדיין חולמת על סיגריה ונמשכת לדברים מתוקים ומרגישה צורך ל"משהוא " בפה. האם יש טעם להתחיל להשתמש בזייבן עכשיו ? האם השימוש במשאף ניקורט מידי פעם מזיק ופוגע בגמילה? בתודה
ציפי שלום!! לגבי העלייה במשקל היכולה להופיע לאחר הפסקת העישון ובד"כ ניתן לאזנה בהמשך ע"י אכילה נכונה ופעילות גופנית. הכמיהה לסיגריה הינה זכרון נוסטלגי קצר החולף לאחר מספר רגעים. משאף הניקורט אינו עוזר במצב זה אלא מחזיר את תלותך בניקוטין ממנו הצלחת להיגמל כל כך יפה. ממליץ לנסות תחילה הדרכה להרגלי אכילה נכונים במקביל לפעילות גופנית מתאימה וזאת לפני כל טיפול תרופתי נוסף. "רדי והצליחי" נוה