זייבן ויתר ל"ד
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1.האם ניתן לקחת זייבן עם נטייה לל"ד גבוה? כתוצאה מרעלת הריון מלפני כשנה וחצי נשאר לי ל"ד גבוה, כאשר אוזן עם תרופות וכיום מאוזן ללא תרופות (130/80), במעקב. 2. אני נמצאת לפני טיפול הזרקות לורידים בולטים ברגליים. האם ניתן לקחת זייבן לאחר טיפול מסוג זה? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ציפי, ישנה חשיבות רבה להפסקת עישון כי העישון גורם סיכון לחולים עם יתר לחץ דם. הפסקת עישון גם תסייע לטיפול ההזרקה שציינת. הזייבן מקל על תהליך הגמילה ואין מניעה מבחינתך ללקחו. בהצלחה, איה