זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איה שלום! אני נמצאת בטיפול לגמילה מעישון אני לוקחת את כדורי הזייבן כבר כמעט חודש אני מרגישה איתם בסדר ושלא בא לי לעשן האם אני צריכה לקנות עוד חפיסה של הכדורים ולהמשיך איתם עוד חודש אני לא מעשנת כבר 20 יום .
שלום טלאל, ברכותי על ההצלחה - התמידי בכך! ההנחייה הרפואית היא לקחת 120 טבליות, כלומר טיפול למשך 7-9 שבועות. אני ממליצה לך לא להפסיק את הטיפול ולהיות מודעות להשפעתו החיובית עד כה בתהליך. סינון מוצרי הטבק ובכללם החומר הממכר - הניקוטין, לא הסתיים וחבל להפסיק הטיפול בשלב רגיש זה. בהצלחה, איה
בימים אלו התחלתי לקחת זייבן,כפי שידוע לי לא ניתן לשתות אלכוהול בתקופה זאת. הרופא שלי אמר לי שאפשר לשתות אלכוהול בתדירות נמוכה. האם ניתן לשלב עם לקיחת זייבן אלכוהול?כימיקלים? תודה מראש מיכל