זייבן והריון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מעוניינת להפסיק לעשן ולהסתייע לשם כך בזייבן. בדף המצורף לכדורים כתוב, שאין לקחת את הכדורים במקרה של הריון או "כוונה להכנס להריון". שאלתי היא כמה זמן אחרי סיום הטיפול בזייבן יש להמתין טרם כניסה להריון, מבלי לחשוש להשפעה שלילית על העובר.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שירי, אין להשתמש בזייבן או בתחליפי ניקוטין בתקופת ההריון ואין מידע מוכח לגבי תופעות לוואי אפשריות. סינון תרופת הזייבן אורך כחודש מסיום לקיחתו וההמלצה להמתין 3 מחזורים לאחר הפסקת השימוש בתרופה בטרם כניסה להריון. בהצלחה, איה