לקיחת זיבן והפסקת עישון..
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני התחלתי לקחת זיבן לפני כ13 יום החשק לעשן אצלי נעלם לפעמים יש תחושה של מין נוסטלגיה של הקפה בבוקר אבל זה עובר מהר מאוד..רציתי לשאול האם מומלץ להמשיך לקחת את הזיבן בכל זאת או שאני יכול להפסיק? האם הטיפול הכרחי לחודשיים?
שלום מור, אני מברכת על התקדמות התהליך - התמידי בכך! הטיפול האופטימלי בזייבן על פי הוראות היצרן הוא למשך 7-9 שבועות (120 טבליות) וזוהי המלצתי להמשיך את הטיםפול במלואו. עליך להבין כי תהליך הגמילה לוקח זמן, למשל ניקוי ראשוני של הניקוטין אורך כחודש. ציינת כי החשק נעלם וזוהי אחת מיתרונות הזייבן שמדכא הרצון לעשן וגם מונע תסמיני הגמילה. איה