האם עשן של מכונות עעשן מוסכן בצורה כלשהי?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני תקליטן, ויוצא לי להיחשף בזמן האחרון בצורה מוגזמת לריכוזים גבוהים של עשן מהמכונות עשן ומאוד חשוב לי לדעת אם זה יוצר נזקים כלשהם לטווח הרחוק/קרוב. אשמח לתשובה בהקדם. תודה מראש.
שלום גיל, איני בקיאה בהיבט החומרים במכונות שציינת. אין ספק כי עשן המכונות מכיל חד תחמוצת הפחמן (CO), שהוא גז רעיל הפוגע באספקת החמצן, גורם לירידה בכושר הגופני ומגביר הסיכון לחלות במחלות לב. להמשך ברור מומלץ לפנות לרופא תעסוקה. איה