ממליץ בחום על זיבן!!!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שלושה שבועות לקחתי את הזיבן הראשון שלי לפני שבוע ויומיים נתתי את קופסת הנובלס מתנה בתשעת הימים האלה מעדתי פעם אחת בלבד,סיגריה אחת בלבד מגיל 15 עד לפני 9 ימים עישנתי שתי קופסאות נובלס ליום ויותר,מסתבר שלהפסיק לעשן זה אפשרי!!! המלצה להתמודדות עם ההרגל עצמו (עובד אצלי בינתיים) : סיגרית פלסטיק בטעם מנטה מבית המרקחת הקרוב והרבה מסטיקים (בטעם פירות טרופיים) בהצלחה לכולם...ולי.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ערן ברכותי, התמד בתהליך!!! אני מסכימה אתך שניתן להיגמל מעישון, גם לאחר הרבה שנות עישון והתהליך כדאי מכל הבחינות. תודה על העדכון ואני מקוה שאחרים יתעודדו מדבריך. איה