עצבים עצבים עצבים!!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 30 ניגמלתי לפני שנה ואני מברך על זה כול יום! אבל!...אני משתגע מעצבים ! אני "נידלק " מכול דבר רב אם כולם !!!!!!! ההורים שלי כבר לא מדברים איתי ואני לא יודע איך וחברה שלי סובלת אותי!! בעבודה ממש מפחדים לדבר איתי אני ממש לא יודע מה לעסות! אני עוסק בספורט אני שותה מלא מים מה לעסות! דרך אגב אין מצב שאני חוזר לעשן!
שלום, כל הכבוד על ההתמדה בתהליך! התחושות שאתה מציין לאו דוקא קשורות להפסקת העישון וחלף זמן רב מתחילת התהליך. כדאי לבדוק דברים מלחיצים אחרים בחייך התורמים לכך. ממיצה לפנות לרופא המטפל לברור וסיוע מקצועי ותרופתי להורדת המתחים והלחצים. בהצלחה, איה