מה עם נטילת זייבן ופרוזאק ביחד?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה חשובה! אני נוטלת פרוזאק במינון של כדור וחצי כל יום. בנוסף אני מעשנת עד כחצי קופסא ביום, ואני מעוניינת להיגמל מסיגריות. השאלה שלי היא האם אני יכולה ליטול פרוזאק וזייבן ביחד? אם לא - לכמה זמן אצטרך ליטול זייבן על-מנת להיגמל, והאם יש אפשרות להספיק למשך זמן קצר נטילת הפרוזאק בזמן שאטול זייבן?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אביגיל, ניתן ליטול פרוזאק וזייבן יחד, תוך התאמת מינון עם הרופא המטפל!!! בד"כ נהוג להפחית את הפרוזאק לחצי מינון ולא להפסיקו וכך להמנע משינויים במצב הרוח. בהצלחה, איה