בוקר טוב לכולם יש לי שאלה לגבי עישון ובדיקות דם...
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
טוב אז אני מעשנת צעירה ..אני בת 16 ומאוד מודאגת כי הוריי לא מודעים לכך רק אחותי הגדולה ביום ראשון הקרוב אני הולכת לעשות בדיקת דם...כבר שבוע שאני לא מעשנת כי אני רוצה להפסיק ...השאלה שלי אם רואים בבדיקת הדם שאני מעשנת? זה נורא חשוב לי...תודה לכל העונים
שלום, בבדיקת דם לא יזהו עקבות של העישון שלך, הדבר ניתן לאחר מספר שנות עישון. בכל מקרה, לא עשנת שבוע וזו החלטה נכונה ונבונה. מקוה ששתתמידי בכך גם לאחר בדיקת הדם! איה