גמילה מעישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עישנתי כבד במשך 30 שנהץ לפני כ-7 שנים הפסקתי לעשן ממש "מהיום למחר" בעזרת זריקה שקיבלתי בביה"ח בילינסון. מאחר והזריקה הנ"ל הצליחה בצורה כל כך מעולה, אני מנסה לשלוח חבר לקבל אותה. הבעיה היא שבילינסון הפסיקו את הטיפול הנ,ל ואינני מוצא מקום אחר לקבלת הזריקה. מחפש קליניקה שמטפלת בגמילה מעישון בעזרת הזריקה ואם מישהו יודע מדוע הטיפול הנ"ל הופסק. בתודה
שלום יונה, השיטה הופסקה עקב בעיות ותופעות לוואי נלוות. מראש אושרה לשימוש לתקופה מוגבלת. באופן כללי, למרות הצלחת הטיפול שלך, זו לא הדרך המומלצת להגמל מעישון. איה