אוהב לעשן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בעייתי הינה כזו שאני אוהב מאוד לעשן כמו כן לאכול אייך אני בולם את הבולמוס הזה ? תודה מראש
שלום עמוס, אני מבינה כי אתה מתלבט לגבי החלטה באם להפסיק וכמו כן חושש מהשמנה כתוצאה מהפסקת העישון. היתרונות של הפסקת העישון הם ברורים ואני בטוחה שיש לך הרבה סיבות טובות מדוע כן להתחיל בתהליך. לגבי ההשמנה - זוהי סיבה לאי כניסה לתהליך וגם להפסקת התהליך. לכן, יש לטפל בזמן ההפסקה בנושא העלייה במשקל, בפרט אם אתה במשקל עודף. מומלץ מאד לפנות לסיוע מקצועי שמשלב בין שני התחומים. בהצלחה, איה
לטובתך, חפש אהבות אחרות...