גירוד עקב זייבן?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני לוקחת זייבן כמעט 3 שבועות ואתמול בלילה התעוררתי בגלל שכפות הידיים גירדו, חשבתי תחילה שיש יתושים אבל לאחר מכן גיליתי שאין נקודה מסויימת שמגרדת יותר אני חוששת שזה מהזייבן, רשום שתופעות לווי של גירוד מחייב פניה לרופא מייד.. עדיין מגרד לי מאוד אבל אין פריחה. בשנה האחרונה הפכתי להיות אלרגית למוקסיפן והיה לי פריחה אדומה בכמעט כל הגוף אולי יש חומר בזייבן שדומה למוקסיפן?? אשמח לקבל תגובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לימי, גירוד אינה תופעת לוואי שכיחה לתרופת הזייבן. מכיון וכבר אותרה רגישות לחומרים, עליך להתייעץ עם הרופא המטפל לאבחון והמשך טיפול. אשמח להתעדכן, איה