התבלבלתי בלקיחת הזיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איה שלום , אני מתחילה שבוע שלישי עם הזיבן אבל לפי ההוראות של הרופא ואני זוכרת שהוא אמר לקחת 2 טבליות אך לא הזכיר הפרשיי שעות בינהן כך יצא ששבועיים אני נוטלת זיבן כל בוקר ב6 2 טבליות ביחד. מה עליי לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דיקלה, לא היה ברור המה רשמת: האם נטלת שתי טבליות ביחד בכל בוקר? בכל מקרה, זו לא הדרך הנכונה ועליך לשנות זאת. יש ליטול טבליה אחת בבוקר, ואת השנייה בהפרש של 8 שעות, לא לאחר 4-5 אחה"צ. משך הטיפול 7-9 שבועות (120 טבליות). במידה ונטלת 6 טבליות ביחד (?) - עליך לפנות לרופא המטפל ולעדכנו בהקדם על כך. בהצלחה, איה