גנטיקה ועישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעבר הייתי מעשן כבד. כ-4 חפיסות ביום. אף פעם לא היה לי קושי להפסיק לעשן, וביום שהחלטתי להפסיק פשוט הפסקתי. עשיתי הפסקות של 11 שנים, שנתיים, שנה וכיום כבר כמעט שנתיים. מרגע שאני מחליט להפסיק מיד איני חש בצורך לסיגריה. כאילו לא עישנתי מעולם. יש לציין שבכל מה שקשור לאוכל הרבה יותר קשה לי. האם יש קשר גנטי התמכרותי לקושי או הקלות בהפסקת עישון?
שלום, הצלחת להפסיק לעשן, וזה מה שחשוב. מקוה שזו תהיה ההפסקה האחרונה. המרכיב הגנטי פחות משמעותי בהקשר להצלחתך התהליך. מרכיבים אישיותיים וסביבתיים הם החשובים כדוגמת: מוטיבציה, אמונה ביכולת להצליח, דרך הגמילה, רשת תמיכה משפחתית וסביבתית, שימוש בתחליפים תרופתיים וכ'. איה