זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר שאני מסיים את הטיפול של החודשיים עם 2 קופסאות,מה ליי לעשות בכדיי להעביר את החשק לסיגריה?
שלום ישה, הטיפול בזייבן הוא למשך 7-9 שבועות, כלומר, לקיחת 120 טבליות. לתרופה אין פוטנציאל התמכרות ואין עלייה בחשק לעשן לאחר הפסקת הטיפול. ההתמודדות לאחר מכן היא בעיקר בחלק הנפשי-ההתנהגותי ושל מניעת "נפילות". סיגריה אחת עשויה לדרדר את כל התהליך. עליך לזכור כי חצי השנה הראשונה היא הקשה ביותר, ובתקופה זו יתכנו רגעים בם יתקוף אותך הרצון לעשן. הדבר רגעי וחולף מהר. עליך להעזר בסבלנות. ככל שעובר הזמן, התהליך קל יותר ומורגשים היתרונות הרבים של הפסקת העישון. בהצלחה, איה