הנזק מהנערות שעישנתי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעתי הסיגריות פוגעות מאוד בהיתבגרות הנערים. אני מעל 50 והיפסקתי לפני שבע שנים לעשן אחרי עישון של כמות רצינית ביום הרבה שני עוד מגיל שלוש עשרה.השאלה שלי היא אם יש נזקים ? אני מרגיש שהמוח שלי דפוק,מופרע,מדוכא,אני לא ישן טוב,המעיים שלי לא מתפקדות לגמרי נכון ויש לי שילשולים לא נורמליים כרוניים. תודה וברכות
תום שלום!! ראשית ברצוני לברך אותך על הצלחתך ארוכת השנים להפסיק לעשן. שנית התחושות עליהן אתה מדווח בהחלט דורשות התייחסות אך לא מעל דפי האינטרנט. ממליץ לפנות לרופא המטפל להשלמת הערכה וטיפול מתאים. בהצלחה נוה